Vaihda sijaintia

Legal

O’Keeffe-tuotteiden hyvitystarjous Olemme niin luottavaisia O’Keeffe-tuotteisiin, että hyvitämme 100 % digitaalisella lahjakortilla ostettujen tuotteiden käteishinnasta, jos et ole niihin täysin tyytyväinen. Tähän sovelletaan alla kuvattuja ehtoja.  Jos haluat vaatia hyvitystä, lähetä vaatimuksesi ”Ota yhteyttä” -lomakkella. Liitä mukaan selkeät kuvat ostokuitistasi (jossa näkyvät ostohinta ja -päivämäärä) sekä valokuva tuotteestasi (niin, että tuotteen eränumero näkyy) ja vaatimuksestasi. Klikkaa tästä päästäksesi Ota yhteyttä -sivullemme ja aloita prosessi.   O’KEEFFE’S COMPANY-TUOTTEIDEN HYVITYSTARJOUKSEN EHDOT

  1. Yhdistyneessä kuningaskunnassa Gorilla Glue Europe Limited, joka käy kauppaa nimellä O’Keeffe’s Company, on kaupparekisterissä Englannissa ja Walesissa numerolla 09219236, ja jonka kotipaikka on osoitteessa 26 Eaton Avenue, Buckshaw Village, Chorley, Englanti, PR7 7NA (”me”) viittaa hyvitystarjouksen järjestäjään (”hyvitystarjous”).
  2. Euroopan unionissa, GG Brands Netherlands BV, joka käy kauppaa nimellä O’Keeffe’s Company, on kaupparekisterissä Alankomaissa numerolla 83721215, ja jonka kotipaikka on osoitteessa Lichttorren 32, 5611 BJ, Eindhoven, Alankomaat (”Me”) viittaa hyvitystarjouksen järjestäjään (”hyvitystarjous”).
  3. Näissä ehdoissa (”Ehdot”) määritellään ohjeet, joita sinun (”sinä”) tulee noudattaa hyvitystarjoustamme koskien.  Sinä vahvistat, että kaikki tuotteiden hyvitystarjousta koskevassa vaatimuksessasi antamasi tiedot ovat oikein, tarkkoja sekä täydellisiä, ja että suostut näihin ehtoihin ja hyväksyt ne.  Noudatat jokaisessa vaiheessa vilpittömyyttä meitä kohtaan.

Kuka voi vaatia hyvitystä, ja kuinka sitä vaaditaan

  1. Korvausvaatimuksen tekeminen edellyttää (i) minkä tahansa ”O’Keeffe”-tuotteen ostamista viimeisten 30 kalenteripäivän aikana, (ii) sinun on oltava tyytymätön tuotteeseen ja. Saat hyvityksen tuotteesta maksamastasi summasta vain käteisenä, esim. jälleenmyyjän kanta-asiakasjärjestelmän kautta tehdyt ostot, mukaan lukien pisteillä suoritetut maksut, eivät kuulu Guaranteed Relief -hyvitykseemme.
  2. Voit vaatia hyvitystarjousta käyttämällä verkkosivuiltamme löytyvää Ota yhteyttä -lomaketta [https://okeeffesco.fi/ota-meihin-yhteytta/]
  3. Sinun täytyy osoittaa tuotteen asianmukainen käyttö esittämällä olemassa oleva tuote sekä tuotteen ostokuitti.   Sinulla on oltava vaatimusta varten selkeät valokuvat molemmista.   Jos joko kuitti tai tuote on hävitetty, et ole oikeutettu hyvitystarjoukseen.
  4. Tietosuojaselostettamme [https://okeeffesco.fi/tietosuojakaytanto/] sovelletaan, kun teet vaatimuksen Ota yhteyttä -lomakkeemme kautta.
  5. Vaatimus on tehtävä 30 kalenteripäivän kuluessa kuitissasi näkyvästä ostosuorituksen päivämäärästä.  
  6. Vaatimukset hyvitystarjouksesta ovat rajoitettu kotitalouksittain yhteen ostokseen kutakin soveltuvaa tuotetta yhden kalenterivuoden aikana. Jos teet vaatimuksia useita tuotteita koskien, arvioimme jokaisen niistä erillisinä, mutta saatamme katsoa muut vaatimukset yhtenä kokonaisuutena.  
  7. Saatamme vaatia lisätietoa käsitelläksemme vaatimustasi hyvitystarjouksesta. Pidätämme oikeuden todentaa minkä tahansa vaatimuksen hyvitystarjouksesta, esimerkiksi vaatimalla tuotteen tai sen ostokuitin fyysisesti arvioitavaksi.  Saatamme oman harkintamme mukaan hylätä vaatimuksen, joka ei täytä ehtojemme vaatimuksia ja/tai jonka emme perustellusti usko olevan tehty noudattaen vilpittömyyttä.  

Hyvitystarjous

  1. Jos vaatimuksesi hyväksytään, lähetämme vaatimuksessasi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen valmiiksi ladatun lahjakortin, joka vastaa arvoltaan tuotetta, josta teit vaatimuksen.  Me emme ole velvollisia lähettämään sinulle tätä sähköistä hyvitystä, jos et ole ilmoittanut kelvollista sähköpostiosoitetta vaatimuksessasi.  
  2. Jos ostit vaatimuksesi kohteena olevan tuotteen paljousalennuksesta tai muusta alennuksesta, hyvitystarjous koskee vain tuotteesta maksettua todellista käteishintaa.
  3. Hyvitystarjouksemme kattaa vain tuotteiden hinnan, eikä siihen kuulu mitkään muut sinulle tuotteen ostamisesta koituneet maksut, kuten toimitus- tai pakkausmaksut. 
  4. Hyvitysmaksussa voi kestää korkeintaan 30 kalenteripäivää siitä lähtien, kun vastaanotamme vaatimuksesi.

Yleistä tietoa

  1. Jos sinulla on kysyttävää hyvitystarjouksestamme, tai jos haluat ottaa meihin yhteyttä, ole hyvä ja tee se ”Ota yhteyttä” -sivullamme, jonne pääset seuraavasta linkistä [https://okeeffesco.fi/ota-meihin-yhteytta/]
  2. Pidätämme oikeuden muuttaa tätä tarjousta tai vetäytyä siitä tai sen ehdoista milloin tahansa ja erikseen ilmoittamatta.  Päivitetyt ehtomme ovat tarkasteltavissa niin kauan, kuin hyvitystarjouksemme on voimassa, osoitteessa [https://okeeffesco.fi/]
  3. Pidätämme oikeuden evätä tai mitätöidä minkä tahansa vaatimuksen, jossa sinä rikot näitä ehtoja, tai jossa me voimme perustellusti epäillä, että rikot tai aiot rikkoa näitä ehtoja.
  4. Emme ota vastuuta mistään kirjoitusvirheestä tai muusta virheestä tämän hyvitystarjouksen toimeenpanossa.
  5. Meidän päätöksemme mitä tahansa vaatimuksen näkökulmaa koskien on lopullinen ja sitova, emmekä neuvottele siitä.
  6. Vältämme lain sallimissa puitteissa vastuun kaikista ja mistä tahansa menetyksistä ja korvausvaatimuksista, jotka ovat aiheutuneet hyvitystarjoukseemme ja siihen liittyviin vaatimuksiin yhdistettävälle henkilölle.
  7. Tämä hyvitystarjous toimii lisäyksenä laillisiin oikeuksiisi, eikä vaikuta niihin.
  8. Yhdistyneessä kuningaskunnassa tähän hyvitystarjoukseen ja sen ehtoihin sovelletaan Englannin ja Walesin lainsäädäntöä, ja se kuuluu yksinomaan Englannin tuomioistuimen tuomiovaltaan (voit kuitenkin tehdä vaatimuksen asuinpaikkasi tuomioistuimeen, jos se sijaitsee Yhdistyneessä kuningaskunnassa).
  9. Euroopan unionissa hyvitystarjous ja sen ehtoihin sovelletaan Alankomaiden lainsäädäntöä, ja se kuuluu yksinomaan Alankomaiden tuomioistuimen tuomiovaltaan.

Julkaisupäivämäärä: Elokuussa 2023